Ένα blog που δημιουργήθηκε με αγάπη για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και όχι μόνο...
Μου αρέσει να δημιουργώ, να αλληλεπιδρώ και να μοιράζομαι με συναδέλφους παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό υλικό για το Ειδικό σχολείο και το Τμήμα Ένταξης!
Ελπίζω να το αγαπήσετε και να βοηθήσει συναδέλφους στη δουλειά τους!!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!
Έφη Μπάρλου

Σάββατο, 5 Σεπτεμβρίου 2015

Δωράκια καλωσορίσματος και ημερολόγιο Σεπτεμβρίου 2015

Αγαπημένοι μου φίλοι και συνάδελφοι,
Εύχομαι να έχουμε δημιουργική και χαρούμενη σχολική χρονιά με φαντασία και συνεργασίες που θα μας κάνουν καλύτερους στο επάγγελμά μας!!!
Μετά από τις διακοπές μας έφτασε η ώρα να αρχίσουμε δυναμικά με ιδέες και δραστηριότητες για τους μικρούς μας φίλους!!!
Σας έφτιαξα το ημερολόγιο του Σεπτεμβρίου το οποίο μπορείτε να εκτυπώσετε σε έγχρωμο εκτυπωτή για καλύτερο αποτέλεσμα!!!

  
Στη συνέχεια έψαξα και βρήκα κατασκευές για την πόρτα της τάξης μας για αρχή της σχολικής χρονιάς μαζί με κάποιες δικές μου παλιές κατασκευές!!! Ο καθένας μας παίρνει ιδέες και τις προσαρμόζει στα δικά του γούστα και ανάγκες των μαθητών του!!!












 
 
Για τέλος, σας έχω ενδεικτικά δωράκια καλωσορίσματος για τους μικρούς μας μαθητές προκειμένου να νιώσουν όμορφα και να διώξουμε τους φόβους τους ή την ανασφάλειά τους!!!




 













 


 







Καλή, δυναμική και δημιουργική σχολική χρονιά σε όλους τους συναδέλφους!!!!!!

4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου Έφη!Ευχαριστούμε!Καλή χρονια να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Λία!!! Καλή σχολική χρονιά και σε σένα!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Ωραια δωρακια και εχω αδυναμια κι εγω στις πορτες.Καθε χρονο και με καθε θεμα η πορτα αλλαζει με τις κατασκευες των παιδιων μου.ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή