Ένα blog που δημιουργήθηκε με αγάπη για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και όχι μόνο...
Μου αρέσει να δημιουργώ, να αλληλεπιδρώ και να μοιράζομαι με συναδέλφους παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό υλικό για το Ειδικό σχολείο και το Τμήμα Ένταξης!
Ελπίζω να το αγαπήσετε και να βοηθήσει συναδέλφους στη δουλειά τους!!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!
Έφη Μπάρλου

Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2015

Ημερολόγιο, πίνακες ζωγραφικής Δεκεμβρίου και άλλα πολλά....!!!




Αγαπημένος ο τελευταίος μήνας του έτους, ο Δεκέμβριος,  από μικρούς και μεγάλους με μηνύματα αγάπης, προσφοράς και συγχώρεσης!!!

Σαν σήμερα πέρυσι, 30 Νοεμβρίου του Αγίου Ανδρέα, πολιούχου και προστάτη της πόλης μου,  έκανα δειλά την πρώτη μου ανάρτηση στο blog μου "ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ efibarlou.blogspot.gr"!!!
Ήταν και είναι μια προσπάθεια να επικοινωνήσω με συναδέλφους και φίλους σχετικά με θέματα που αφορούν την Ειδική Αγωγή και εκπαίδευση!!!
 Η ανταπόκρισή σας ήταν μεγάλη και σας ευχαριστώ πολύ για τις 28.590 προβολές που είχε το blog μου σε ένα χρόνο!!! 
 

Σας έχω ετοιμάσει το ημερολόγιο του Δεκεμβρίου για να το εκτυπώσετε!!! 
 

 Συγκέντρωσα μερικούς  κλασικούς πίνακες ζωγραφικής που μου άρεσαν με θέμα το μήνα Δεκέμβριο και σας τους παρουσιάζω!







Παροιμίες με θέμα το μήνα Δεκέμβριο

  • Το τραγούδι με τον τρύγο, το Δεκέμβρη παραμύθι.
  •  Χιόνι του Δεκεμβρίου, χρυσάφι του καλοκαιριού.



  • Αγια Βαρβάρα μίλησε κι ο Σάββας απεκρίθη :
     - Μαζέψτε ξύλα κι άχυρα και σύρτε και στο μύλο,
       γιατί Αι – Νικόλας έρχεται στα χιόνια φορτωμένος

  • Δεκέμβρης με γιορτές, Χριστουγέννων διακοπές.
  •  Δεκέμβρης Χριστού γέννηση κι ο καλός μας χρόνος.
  • Μπήκε ο Δεκέμβρης; Δίκαιος όποιος έσπειρε
  •  Το τραγούδι με τον τρύγο το Δεκέμβρη παραμύθι.

Προτεινόμενα βιβλία 







Η ώρα των μικρών με ταινίες












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου