Ένα blog που δημιουργήθηκε με αγάπη για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και όχι μόνο...
Μου αρέσει να δημιουργώ, να αλληλεπιδρώ και να μοιράζομαι με συναδέλφους παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό υλικό για το Ειδικό σχολείο και το Τμήμα Ένταξης!
Ελπίζω να το αγαπήσετε και να βοηθήσει συναδέλφους στη δουλειά τους!!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!
Έφη Μπάρλου

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Αποκριάτικες κατασκευές στην τάξη μας!


Σήμερα φτιάξαμε μάσκες με τα περιγράμματα των χεριών μας!!
  Χρησιμοποιήσαμε χρωματιστά γλωσσοπίεστρα, σύρμα πίπας, πούπουλα και όμορφα κάνσον χαρτόνια!






Στη συνέχεια φτιάξαμε μία μεγάλη βεντάλια-κλόουν και τον κρεμάσαμε στην τάξη μας!!




Επίσης, βγάλαμε τις χειμωνιάτικες κατασκευές από την πόρτα μας και την στολίσαμε με χαρούμενους κλόουν!!!

 Βήμα-βήμα....




Φτιάξαμε καδράκια με κλόουν που είχαν καλαμάκια για μαλλιά!!!













Λένε πως από λάθη στη μαγειρική ή στη ζαχαροπλαστική γίνονται νέες συνταγές... Η παρακάτω κατασκευή για κλόουν ξεκίνησε, αλλά στην πορεία δεν μου φαινόταν και τόσο κλόουν....Την αλλάξαμε λοιπόν και την κάναμε κατασκευή λίγο από αμερικάνικο Halloween!! Μάγισσες με σκουπόξυλα λοιπόν!!!







  Η παρακάτω καρναβαλική κατασκευή είχε σαν στόχο την  "εικαστική παρέμβαση" σε πόρτα συναδέλφου η οποία "ενοχλούσε"  μαθητή μου... Το αποτέλεσμα άρεσε και μας ηρέμησε αρκετά!!!




Kαρναβαλική κατασκευή με τους μαθητές μου!!!  Χαρούμενοι κλόουν με πλαστικά πιάτα και σερπατίνες!!


<script data-ad-client="ca-pub-9837594819675768" async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>

2 σχόλια:

  1. Τι όμορφα αποκριάτικα ΄Εφη μου !!!!!!!!!!!!!!!
    Καλά ο Κλόουν-Μαγεισούλα κλέβει την παράσταση ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!!! Η αλήθεια είναι πως ο κλόουν στο τέλος μου έμοιαζε πιο πολύ με γυναίκα!!! Γι΄αυτό βρήκα σύρμα πίπας για να σώσουμε την κατασκευή!!

      Διαγραφή