Ένα blog που δημιουργήθηκε με αγάπη για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και όχι μόνο...
Μου αρέσει να δημιουργώ, να αλληλεπιδρώ και να μοιράζομαι με συναδέλφους παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό υλικό για το Ειδικό σχολείο και το Τμήμα Ένταξης!
Ελπίζω να το αγαπήσετε και να βοηθήσει συναδέλφους στη δουλειά τους!!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!
Έφη Μπάρλου

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

Παίζοντας μαθαίνω να μετρώ!!!

Οι διδακτικοί στόχοι μου φέτος στα μαθηματικά έχουν σχέση με την πρώτη αρίθμηση και μέτρηση στη δεκάδα, την πληθικότητα, τη σειροθέτηση, την αλληλουχία και τη σύγκριση αριθμών.
Το εποπτικό υλικό λοιπόν που φτιάχνω και χρησιμοποιώ έχει σχέση με τις παραπάνω έννοιες. 
 Σας παρουσιάζω εικόνες από τη δουλειά που κάνουμε στην τάξη μου!!!

Φτιάχνουμε βραχιολάκια με σύρμα πίπας και χάντρες! Σε κάθε βραχιολάκι περνάμε τόσες χάντρες όσες γράφει ο αριθμός στο καρτελάκι!


 Στη συνέχεια προσπαθούμε να τα βάλουμε σε αύξουσα σειρά!



Εδώ καταννοούμε την ποσότητα, την πληθικότητα των αριθμών!



Στο παιχνίδι αυτό με τα ρολά από χαρτιά υγείας τα οποία έχω τυλίξει με γκοφρέ χαρτί και έχω κολλήσει αριθμούς, ο στόχος είναι η σειροθέτηση-αλληλουχία, η μέτρηση και η σύγκριση των αριθμών στη δεκάδα.













Άλλη δραστηριότητα για την κατάκτηση της πληθικότητας, της σύγκρισης και της μέτρησης αριθμών είναι το αριθμητήριο με τις χάντρες!!




Το παιχνίδι με τα τουβλάκια Lego στα οποία είναι γραμμένοι οι αριθμοί και τα παιδιά πρέπει να τα επιλέξουν και να τα βάλουν στη σωστή σειρά για να φτιάξουν ένα ψηλό πύργο είναι μια άλλη ενδιαφέρουσα δραστηριότητα!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου