Γεια σας φίλοι μου!😊
Συγκέντρωσα εικόνες που θα βοηθήσουν τα παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας, καθώς και τα παιδιά με Ε.Ε.Α. να παρατηρήσουν, να συγκεντρώσουν την προσοχή τους, να αντιληφθούν και να κάνουν εσωτερικούς συλλογισμούς και συσχετισμούς προκειμένου να εντοπίσουν το "λάθος", αυτό που δεν ταιριάζει με τα υπόλοιπα αντικείμενα και να το κυκλώσουν ή να το διαγράψουν.
Εκτυπώστε τις εικόνες και καλή διασκέδαση!
Έφη Μπάρλου
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................
....................................................................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου