Ένα blog που δημιουργήθηκε με αγάπη για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και όχι μόνο...
Μου αρέσει να δημιουργώ, να αλληλεπιδρώ και να μοιράζομαι με συναδέλφους παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό υλικό για το Ειδικό σχολείο και το Τμήμα Ένταξης!
Ελπίζω να το αγαπήσετε και να βοηθήσει συναδέλφους στη δουλειά τους!!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!
Έφη Μπάρλου

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

"Το λιοντάρι και το ποντίκι"


Γεια σας παιδιά!!😊
Στο παραμύθι του Αισώπου που σας έχω βάλει παρακάτω θέλω να το διαβάσετε προσεκτικά αρκετές φορές, όσες σας χρειάζονται για να το κατανοήσετε.
Στη συνέχεια, θέλω να απαντήσετε προφορικά και μετά γραπτά στο τετράδιό σας τις ερωτήσεις που σας έχω γράψει. Θυμηθείτε να ξεκινάτε με κεφαλαίο γράμμα τις προτάσεις σας και στο τέλος να βάζετε τελεία. Επίσης, να ξεκινάτε την πρόταση από το "Ποιος" κάνει κάτι, όπως έχουμε πει πολλές φορές στην τάξη μας. 
Να ελέγχετε πάντα τις προτασούλες σας! 
Καλή επιτυχία!
 κ. Έφη Μπάρλου
 

Το λιοντάρι και το ποντίκι
Μια φορά κι έναν καιρό ένα λιοντάρι κοιμόταν στη σπηλιά του μετά από ένα χορταστικό γεύμα που είχε κάνει. Ξαφνικά, ένιωσε στον ύπνο του πως κάτι το γαργαλούσε. Άνοιξε τα μάτια του και τι να δει: ήταν ένα ποντίκι!
Το λιοντάρι θύμωσε, επειδή το ποντίκι που είναι ένα τόσο μικρούλικο ζωάκι τόλμησε να του χαλάσει την ησυχία του κι αρπάζοντάς το με το πόδι του, ετοιμάστηκε να το φάει. 




Το ποντίκι άρχισε να το παρακαλάει κλαίγοντας:
-Μη με φας, σε παρακαλώ! Άφησέ με, βασιλιά μου να ζήσω κι εγώ μπορεί μια μέρα να σου ξεπληρώσω την καλοσύνη που θα μου κάνεις.
Το λιοντάρι, που ήταν χορτάτο και δεν μπορούσε να φάει ούτε έναν ποντικό, γέλασε με τα λόγια που άκουσε και είπε:
- Σου χαρίζω τη ζωή, παρόλο που εσύ ποτέ δε θα μπορούσες να με βοηθήσεις, γιατί είσαι ένα τόσο δα μικρό ποντίκι!
Κάποτε όμως το λιοντάρι έπεσε σε μια παγίδα που είχαν φτιάξει κάποιοι κυνηγοί. Το λιοντάρι ήταν δεμένο με χοντρά σκοινιά και βόγκαγε. Ύστερα από λίγη ώρα, έτυχε να περνάει από εκεί ο ποντικός και άκουσε τα βογκητά του. Είδε το λιοντάρι και το γνώρισε!
  


- Κάποτε μου χάρισες τη ζωή, του είπε. Τώρα θα σου ξεπληρώσω την καλοσύνη σου και θα σε ελευθερώσω.
- Πώς είναι δυνατό να με ελευθερώσεις εσύ; ρώτησε απορημένο το λιοντάρι.
- Τώρα θα δεις είπε το ποντίκι. Κι άρχισε, με τα σουβλερά του δόντια, να ροκανίζει τα χοντρά σκοινιά, που έδεναν τα πόδια του λιονταριού.
Το λιοντάρι κατάφερε να ελευθερωθεί και ευχαρίστησε το ποντίκι που το βοήθησε να σωθεί.
-Σου είχα υποσχεθεί πως θα ξεπλήρωνα την καλοσύνη που μου έκανες, και κράτησα την υπόσχεσή μου, είπε το ποντίκι. Τότε γέλασες μαζί μου και με κορόιδεψες, γιατί δεν πίστευες πως εγώ, ένα μικρό και αδύναμο ποντίκι, θα μπορούσα να βοηθήσω εσένα, το βασιλιά των αγριμιών!

Ηθικό δίδαγμα
Κάποιοι άνθρωποι ακόμα και οι πιο αδύναμοι μπορούν σε  κάποια πολύ δύσκολη στιγμή της ζωής μας, να αποδειχθούν πολύ καλοί μας φίλοι και να μας βοηθήσουν!
Πάντα να βοηθάτε τους συνανθρώπους σας και να είστε ευγενικοί! 


  • Ερωτήσεις
  1. Πού κοιμόταν το λιοντάρι;
  2. Ποιος γαργάλησε το λιοντάρι;
  3. Πώς αντέδρασε το λιοντάρι όταν το ξύπνησε το ποντίκι;
  4. Γιατί το λιοντάρι δεν έφαγε  το ποντίκι;
  5. Πού παγιδεύτηκε το λιοντάρι;
  6. Πώς ξεπλήρωσε το ποντίκι τη χάρη που του έκανε το λιοντάρι;
  7. Τι μας μαθαίνει το παραμύθι αυτό; Ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα;
  • Να κλίνεις τα ρήματα: θυμώνω, χαρίζω κοροϊδεύω


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου