Η κατανόηση του μεγαλύτερου-μικρότερου αριθμού, καθώς και του προηγούμενου-επόμενου είναι αφηρημένη έννοια και επομένως δύσκολη για τα μικρά παιδιά και ιδιαίτερα για τα παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
Η χρήση εποπτικού παιδαγωγικού υλικού για την εκμάθηση των παραπάνω εννοιών είναι απαραίτητη. Το υλικό μας το φτιάχνουμε από τα παιχνίδια τους και φροντίζουμε να δημιουργούμε όμορφες, παραστατικές ιστορίες για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών ώστε να κάνουμε ευκολότερη την κατανόηση των εννοιών.
Συνήθως, λέω στους μαθητές μου ιστορίες για πεινασμένους δράκους που ζούσαν στα παλιά χρόνια οι οποίοι έρχονταν από μακριά και άνοιγαν τα στόματά τους για να φάνε ό,τι είχαν στα σπίτια τους και στα χωράφια τους οι φτωχοί χωρικοί......
Τους ζωγράφιζω την ιστορία και μέσα από το παραμύθι τα παιδιά μαθαίνουν αμέσως και πολύ ευχάριστα τις ανισότητες!!!
Πρόσφατα, ανακάλυψα στο internet το πεινασμένο κροκοδειλάκι το οποίο χρωμάτισα και πλαστικοποίησα και παίζουμε και με αυτό φτιάχνοντας πάντα μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία!!!
Αυτό που όλοι οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε είναι πως πριν πάμε στην εκμάθηση των συμβόλων των αριθμών, προηγείται το παιχνίδι με αντικείμενα και παιχνίδια των παιδιών.
Η χρήση εποπτικού παιδαγωγικού υλικού για την εκμάθηση των παραπάνω εννοιών είναι απαραίτητη. Το υλικό μας το φτιάχνουμε από τα παιχνίδια τους και φροντίζουμε να δημιουργούμε όμορφες, παραστατικές ιστορίες για να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών ώστε να κάνουμε ευκολότερη την κατανόηση των εννοιών.
Συνήθως, λέω στους μαθητές μου ιστορίες για πεινασμένους δράκους που ζούσαν στα παλιά χρόνια οι οποίοι έρχονταν από μακριά και άνοιγαν τα στόματά τους για να φάνε ό,τι είχαν στα σπίτια τους και στα χωράφια τους οι φτωχοί χωρικοί......
Τους ζωγράφιζω την ιστορία και μέσα από το παραμύθι τα παιδιά μαθαίνουν αμέσως και πολύ ευχάριστα τις ανισότητες!!!
Πρόσφατα, ανακάλυψα στο internet το πεινασμένο κροκοδειλάκι το οποίο χρωμάτισα και πλαστικοποίησα και παίζουμε και με αυτό φτιάχνοντας πάντα μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία!!!
Αυτό που όλοι οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουμε είναι πως πριν πάμε στην εκμάθηση των συμβόλων των αριθμών, προηγείται το παιχνίδι με αντικείμενα και παιχνίδια των παιδιών.
τουβλάκια των παιδιών
γλωσσοπίεστρα με αυτοκόλλητα
μανταλάκια και σύμβολα αριθμών
Και συνεχίζουμε με τις δεκάδες, την υπέρβαση δεκάδας και τις συγκρίσεις.
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή