Ένα blog που δημιουργήθηκε με αγάπη για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και όχι μόνο...
Μου αρέσει να δημιουργώ, να αλληλεπιδρώ και να μοιράζομαι με συναδέλφους παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό υλικό για το Ειδικό σχολείο και το Τμήμα Ένταξης!
Ελπίζω να το αγαπήσετε και να βοηθήσει συναδέλφους στη δουλειά τους!!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!
Έφη Μπάρλου

Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

Ιδέες για ανοιξιάτικη διακόσμηση πόρτας της τάξης μας!

Γεια σας φίλοι μου!
Θυμάμαι από τότε που ξεκίνησα την επαγγελματική μου καριέρα, πάντα σε κάθε αλλαγή εποχής ή γιορτής μού άρεσε να στολίζω την τάξη μου!!!
Μία τάξη μόνο με αφίσες μαθησιακού περιεχομένου ή ακόμα χειρότερα μία τάξη με θρανία, πίνακα και έδρα με απωθούσε και με έπιαναν τάσεις φυγής...Φαντάζομαι ότι το ίδιο και χειρότερα θα νιώθουν τα παιδιά!
Μου αρέσει να στολίζω την τάξη μου διαφορετικά κάθε εποχή και φροντίζω να ανανεώνω τη διακόσμηση κάθε χρόνο! 
Θυμάμαι όταν πρωτοδούλεψα στο Ειδικό σχολείο του Πύργου πριν από χρόνια τη Μαρία να κόβει, να κρεμάει σε σχοινιά και σε πόρτες διάφορα σχεδιάκια τα οποία χαροποιούσαν και τα παιδιά και εμάς!!! Έτσι κι εγώ συνεχίζω κάθε χρόνο!
Παρακάτω, έχω συγκεντρώσει  εικόνες για ανοιξιάτικη διακόσμηση πόρτας της τάξης σας από το internet, αλλά και από την τάξη μου! Πάρτε ιδέες και προσαρμόστε αυτές που προτιμάτε  στη δική σας τάξη για να ομορφύνετε την καθημερινότητά σας και για να έρχονται και φεύγουν οι μαθητές σας χαρούμενοι!!!
 Μία τάξη όμορφη, παιχνιδιάρικη και χαρούμενη είναι πάντα ελκυστική!!!






































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου