Ένα blog που δημιουργήθηκε με αγάπη για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, και όχι μόνο...
Μου αρέσει να δημιουργώ, να αλληλεπιδρώ και να μοιράζομαι με συναδέλφους παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό υλικό για το Ειδικό σχολείο και το Τμήμα Ένταξης!
Ελπίζω να το αγαπήσετε και να βοηθήσει συναδέλφους στη δουλειά τους!!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!!!
Έφη Μπάρλου

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Φτιάχνουμε κουραμπιέδες!!

 Σήμερα είχα βάλει στο μυαλό μου από το πρωί να φτιάξω με τους μαθητές μου κουραμπιέδες! Σχεδόν τους ονειρευόμουν το βράδυ! 
Έτσι λοιπόν, αγόρασα πρωί - πρωί τα υλικά και αρχίσαμε δουλειά! Περιττό να πω πόσο χάρηκαν τα παιδιά μου! Βοήθησαν όλα! 
Τα πλάσαμε, τα ψήσαμε, τα πασπαλίσαμε με ζάχαρη άχνη και χρωματιστή τρουφίτσα και θα τους τα δώσω μαζί με τα δωράκια τους πριν κλείσει το σχολείο για τις γιορτές. Και του χρόνου!!!








1 σχόλιο:

  1. Γιάμμυ γιάμμυ !!!!!!!!!! Μας άνοιξες την όρεξη Έφη μου .........
    Βραβειάκι από την Προσχολική Παρεούλα σε περιμένει !!!!
    http://prosxolikipareoula.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή